Don't cry because it's over, smile because it happened- Dr. Seuss| The Messenger of Allah SAW said: "Shall I not tell you the most in goodness of your deeds, the nicest to Your Owner, the highest in your ranks, better for you than spending gold and silver, and better for you than meeting your enemy whereupon you strike their necks and they strike your necks?" They said "Yes O' Messenger of Allah." He said: "Remembrance of Allah."| hayya a'lal fallah |Narrated Abdullah bin Umar: Allah's Apostle said, "It is not permissible for any Muslim who has something to will to stay for two nights without having his last will and testament written and kept ready with him."|

Sunday, December 30, 2012

Ben 10

in the name of Allah.


dari aku kecik aku teruja tengok katun Ben10. bila aku tengok cerita ni, aku rasa macam 'kenapa aku takda jam macam dia? tekan-tekan boleh jadi raksasa. for sure la kalau aku gadoh dengan kakak aku, aku menang'.

   

dulu, time budak-budak bila aku tengok cerita ni. mesti ada yang gatal tangan pegi tukar channel lain. sumpah geram dengan sakit hati. apa lagi, mau tak bertumbuk aku dengan adik-adik aku depan tv. last2 abah ambik kad astro. apa lagi, masing-masing blah la dari tempat pergaduhan. dalam hati aku berasap gila. cerita tu lagi 15 minit je kot. satu hari takleh tengok tv sebab abah bawak kad tu pegi mana ntah. and aku harap time tu abah tak tukar kad astro dengan kad atm time cucuk duit kat bank. maklumlah, banyak sangat kad. tambah-tambah kad astro hasil rampasan perang aku adik beradik. 

dulu la. sekarang aku dah insaf. jarang sangat dah aku tengok ben10 semenjak aku bergelar pelajar sekolah menengah. al maklumlah,educated people doest watch cartoon.

*berrr, dok cakap besaq baq hang.. padahai dok layan barbie

err, okay. -.-

No comments:

Post a Comment

Sila masukkan nama anda. Terima Kasih daun kari. :D